2.08.2011

book-change- nie przegap!

Lubisz czytać książki? Chciałabyś spędzić trochę wolnego czasu wśród osób podobnych do Ciebie? Masz ochotę pozbyć się kilku książek, a kilka innych przygarnąć?
Jeśli odpowiedziałaś TAK, book change jest imprezą dla Ciebie!

Book-Change to cykliczne spotkania polegające na wymianie przeczytanych już książek. Niektórzy gromadzą, niektórzy zaś nie czują takiej potrzeby... Zatem uwalniamy książki, do których raczej się już nie wróci.

Dodatkowo - Book-Change ma być nie tylko cyklem spotkań, lecz również platformą wymiany opinii. Poznaj ludzi o podobnym guście literackim, podyskutuj o książce, którą niedawno przeczytałeś, zamieść recenzję, polecenie i anty-polecenie.

Baw się dobrze :)

Najbliższy book-change w Poznaniu już niedługo, a później (mam nadzieję, że szybciej) we Wrocławiu.
Chętna?
Więcej informacji na
strona oficjalna
facebook

4 komentarze:

  1. Jestem bardzo chętna, ale Poznań i Wrocław to dla mnie za daleko :( Bardzo żałuję, że bliżej Katowic nie ma podobnych imprez. Tu nawet kiermasze czy jakieś akcje książkowe są rzadkie. Na szczęście w tym roku szykują się u nas Targi Książki!
    P.S. super kolor włosów! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. do Poznania i Wrocławia mam dość daleko, ale i tak jestem zbyt przywiązana do swoich książek by się ich pozbywać.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się pozbędę przynajmniej 20 książek :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie coś więcej niż "dopisuję do listy". Chciałabym poznać Twoje zdanie.
Zanim skomentujesz zapoznaj się proszę z ZASADAMI panującymi na blogu