21.06.2011

Książkoholiczka od kuchni



Wiadomo, że nie samymi książkami człowiek żyje (a może samymi... :-] ? ) Ponieważ lubię gotować, postanowiłam założyć sobie drugiego bloga. Dość miałam czytania na obcych blogach smacznych tekstów i przepisów. A ponieważ zazdrość jest cechą ludzką pomyślałam chwilę na tytułem (dużo chyba z tego nie wyszło) i oto jest: http://ksiazkoholiczkaodkuchni.blogspot.com/ Kilka przepisów starych kilka nowszych i się zaczęło. Mogłam go co prawda  upublicznić wcześniej, ale z 1 przepisem to jakaś durnota.
"Reasumując moją wypowiedź" zapraszam chętnych do odwiedzania od czasu do czasu. Może jakiś przepis Wam się spodoba :)

1 komentarz:

Zostaw po sobie coś więcej niż "dopisuję do listy". Chciałabym poznać Twoje zdanie.
Zanim skomentujesz zapoznaj się proszę z ZASADAMI panującymi na blogu