19.07.2011

One Lovely Blog Award

Nominację do tej nagrody otrzymałam od sardegny, dziękuję bardzo .


Zasady gry:
- Na swoim blogu stwórz notkę o nominacji, podając przy tym link do osoby, która Cię nominowała.
- Napisz o sobie siedem rzeczy, których odwiedzający bloga jeszcze nie wiedzieli.
- Nominuj szesnaście innych osób (nie można jednak nominować osoby, która Ciebie nominowała),
- Zostaw na ich blogach komentarz, dzięki któremu dowiedzą się o nagrodzie i nominacji.


1. Uwielbiam kupować buty, ale bardzo trudno dobrać mi takie, które nie będą mnie obcierać
2. Kocham Kołobrzeg. To dla mnie najładniejsze miejsce nad polskim morzem.
3. Gdybym mogła wybrać miejsce w którym miałabym mieszkać byłaby to Rosja albo Włochy
4. Na wzruszających scenach filmowych zawsze ukradkiem płaczę
5. Mam przemówieniofobię. Gdy mam coś powiedzieć przy iluś osobach, w ekstremalnych sytuacjach prawie się jąkam.
6. Marzy mi się praca w wydawnictwie.
7. Moje dziecko będzie  miało na imię Lena Antonina, albo Aleksander Sergiusz


Do zabawy zapraszam: kasandrę tospice sabinkę toskę bujaczek Mayę agnesscorpio vivi22 lirael edith nyx Karolinę Saarę Kasiulkę anek Linkę

Jeżeli ktoś został już wcześniej wytypowany albo nie będzie miał ochoty na udział w zabawie, nie musi oczywiście odpowiadać na zaproszenie :) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej zabawy :)

4 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację:))). Ile ciekawostek. Od razu jakbym Cie lepiej znała.
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za zaproszenie :) jak znajdę chwilę to z chęcią wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ładne imiona :) Też mi się marzy praca w wydawnictwie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie coś więcej niż "dopisuję do listy". Chciałabym poznać Twoje zdanie.
Zanim skomentujesz zapoznaj się proszę z ZASADAMI panującymi na blogu