31.12.2011

Happy New Year

Za 12 godzin będziemy mieć rok 2012 i 366 dni na czytanie książek :))) Mam nadzieję, że każda książka przez nas przeczytania będzie warta poświęconego jej czasu.

Ponieważ każdy robi sobie jakieś noworoczne postanowienia, postanowiłam zrobić to i ja.
1. Będę wrzucać zapowiedzi tych książek, które chciałabym przeczytać
2. Będę częściej wrzucać coś na bloga - muszę nauczyć się systematyczności, bo czasami mam z  tym problem
3. Postaram się częściej uzupełniać mojego
4. Będę udoskonalać mój smellofpaper pod względem wyglądu i jakości notek
5. Będę kontynuować moją zabawę z audiobookami
To tyle z postanowień dotyczących książek i bloga


Mam nadzieję, że się uda :))

5 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki aby wszystkie postanowienia zostały dotrzymane.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci z całych sił, żeby udało Ci się spełnić Twoje postanowienia :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! I spełnienia postanowień!

    Pozdrawiam,
    Urszula

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkowicie zgadzam się z 1 i 2;D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie coś więcej niż "dopisuję do listy". Chciałabym poznać Twoje zdanie.
Zanim skomentujesz zapoznaj się proszę z ZASADAMI panującymi na blogu