1.03.2012

Top 10: pisarze, którzy powinni wydać nowe książki

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Dziś przyszła pora na... Dziesięciu pisarzy, którzy powinni wydać nowe książki




Długo się zastanawiałam czyje książki chciałabym przeczytać i nie wiedziałam. Serio.

Zawsze i często mogłaby wydawać swoje książki Aleksandra Marinina. Jej powieści o przygodach Nastii Kamieńskiej nigdy mi się nie znudzą.

Katarzyna Berenika Miszczuk też  mogłaby znów coś napisać. Nie obraziłabym się, gdyby była to kolejna książka o Wiki









 Za kolejną książkę na 100% nie obrażę się na Kinga










Dziewczyna, która pływała z delfinami była świetna- czekam na kolejną książkę








 Książki Suworowa do łatwych czytadeł nie należą, ale są świetne. Czekam na kolejne a w tym czasie poczytam sobie te, których jeszcze nie zdążyłam








 Dobrani byli tak fajni, że proszę Ally Condie o jeszcze. Najlepiej kontynuację









 Kolejny tom Namiestniczki jest już w tłumaczeniu- ma to być ostatnia część. Mam nadzieję, że Szkolnikowa nie przestanie i znów coś napisze








 Jeffery Deaver pisze świetnie. Szczególnie lubię serię o przygodach Lincolna Rhyme. Czekam na kolejne części







 Demony Leningradu skończyły się tak, że można dopisać ciąg dalszy. Panie Adamie! Pisz pan kontynuację... proooszę








I na koniec. Nie mogłam się powstrzymać. Wiem, że szansę na to mam jak na wygranie szóstki w totka, ale pomarzyć można. Ja chcę kontynuację Harrego Pottera!

2 komentarze:

  1. A ja kontynuacji Harry'ego Pottera bym nie chciała.. Beznadziejne by to było;) Ale jestem za tym, żeby J.K Rowling napisała jakąś nową serię, o tak<3

    OdpowiedzUsuń
  2. J.K. Rowling musi napisać coś nowego. Obiło mi się o uszy, że skrobie coś na papierze, ale nie jestem pewna :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie coś więcej niż "dopisuję do listy". Chciałabym poznać Twoje zdanie.
Zanim skomentujesz zapoznaj się proszę z ZASADAMI panującymi na blogu