29.04.2012

30 dni z książkami Dzień 10 i 11


Dzień 10 - Pierwsza książka przeczytana przez Ciebie
Dzień 11 - Książka, dzięki której zaraziłeś się czytaniem
Nie jestem pewna, ale chyba pierwszą książką, którą przeczytałam świadomie były
Wstyd się przyznać, ale nie pamiętam już o czym była, pamiętam natomiast, że za pierwszym razem wcale mi się nie podobała i na długi czas zniechęciła mnie do czytania dla przyjemności. I tyle o Dzieciach z Bullerbyn. Temat ten natomiast wiąże się z następnym, czyli "Książka, dzięki której zaraziłeś się czytaniem". Może nie tyle książka, co autor- Krzysztof Petek. Nie pamiętam, którą jego książkę czytałam, chyba Mroczny labirynt ale ręki sobie uciąć nie dam. Natomiast sam autor na spotkaniu z czytelnikami był tak energetyczny, fascynujący, ciekawy, potrafiący zafascynować literaturą, że do teraz nie mogę tego zrozumieć. W każdym razie to dzięki niemu zaczęłam czytać wszystko, co mi w łapy wpadło

1 komentarz:

Zostaw po sobie coś więcej niż "dopisuję do listy". Chciałabym poznać Twoje zdanie.
Zanim skomentujesz zapoznaj się proszę z ZASADAMI panującymi na blogu