26.04.2012

30 dni z książkami Dzień 7



Dzień 7 - Książka, przez którą trudno przebrnąć

Chwilę się zastanawiałam i doszłam do wniosku, że nie jest to jedna z książek, którą oceniłam nisko. Tej dałam 5/10 bo chociaż jest w niej coś ciekawego, to dobiło mnie właśnie to, że trudno przez nią przebrnąć. Jest to powieść "Czas zmierzchu" Dmitry'ja Glukhovsky'ego. Przez jakieś dziwne zabiegi autora to, co mogło okazać się sukcesem, stało się dla mnie klapą. Opisy, przy których powinnam mieć wypieki na twarzy były dla mnie nudne, a nie byłyby takie, gdyby autor na siłę nie próbował pisać "oryginalnym" językiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie coś więcej niż "dopisuję do listy". Chciałabym poznać Twoje zdanie.
Zanim skomentujesz zapoznaj się proszę z ZASADAMI panującymi na blogu