30.06.2012

30 dni z książkami Dzień 13


Dzień 13 - Najukochańsza książka z dzieciństwa

 O najlepszych książkach dla dzieci pisałam tutaj. A moja ulubiona książka z dzieciństwa? Nie wiem, szczerze. Jako dziecko nie lubiłam książek- pojęcia nie mam dlaczego bo chciałam być nauczycielką polskiego :P Gdybym jednak musiała coś wybrać, byłby to chyba Czarnoksiężnik z krainy Oz. Zawsze lubiłam tych bohaterów: Dorotka pomagająca słabszym, strach na wróble który marzy o rozumie, blaszany drwal, który chciałby znów mieć serce, lew który chciałby być odważny. A przecież strach miał rozum, Drwal serce, a Lew wbrew pozorom nie był tchórzliwy. Bardzo chciałam, aby bohaterowie zobaczyli, jacy są naprawdę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie coś więcej niż "dopisuję do listy". Chciałabym poznać Twoje zdanie.
Zanim skomentujesz zapoznaj się proszę z ZASADAMI panującymi na blogu