25.12.2011

Merry Christmas everyone

Kolorowych bombeczek,
dużo aniołków i gwiazdeczek,
słodkiego lenistwa i wielkiego oddechu
od codziennego pośpiechu

Czyli... Z okazji Świąt, życzę Wam wszystkim kochani mnóstwa czasu na czytanie, wielu wspaniałych książek, weny twórczej do pisania recenzji i tego, aby recenzje innych były Wam na coś przydatne. Życzę Wam wspaniałych biblioteczek, które uniosą setki książek, życzę Wam dobrze zaopatrzonych bibliotek, dużych zniżek w księgarniach, dobrej współpracy z wydawnictwami.

Chciałam się też czymś pochwalić. Wczoraj po powrocie z pracy znalazłam w skrzynce takie oto coś :)
kartkę z życzeniami od Pani Agata Dobrołęckiej z wydawnictwa Wilga. Kartka mnie zaskoczyła i sprawiła wiele radości. Nie spodziewałam się jej, bo dopiero zaczęłam współpracę z tym wydawnictwem. Tym większa moja radość. Dziękuję bardzo :)


A na koniec zabawa, którą znalazłam u Klaudyny (która znalazła to u Lirael). Też się pobawię :)

Aby podsumować ostatnich dwanaście miesięcy z książkami, należało uzupełnić tytułami pewną historyjkę:

Zaczęłam dzień (z) _____.
W drodze do pracy zobaczyłam _____
i przeszłam obok _____,
żeby uniknąć _____ ,
ale oczywiście zatrzymałam się przy _____.
W biurze szef powiedział: _____.
i zlecił mi zbadanie _____.
W czasie obiadu z _____
zauważyłam _____
pod _____ .
Potem wróciłam do swojego biurka _____.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam _____
ponieważ mam _____.
Przygotowując się do snu, wzięłam _____
i uczyłam się _____,
zanim powiedziałam dobranoc _____ .

Mi wyszło coś takiego Aby podsumować ostatnich dwanaście miesięcy z książkami, należało uzupełnić tytułami pewną historyjkę:

Zaczęłam dzień (z) Dziewczyną, które pływała z delfinami. W drodze do pracy zobaczyłam Kolory tamtego lata i przeszłam obok Wilczego szlaku, żeby uniknąć Widm minionych nocy , ale oczywiście zatrzymałam się przy Demonach Leningradu.
W biurze szef powiedział: Czekaj na odpowiedź i zlecił mi zbadanie Dziewczyny płaszczki i innych nienaturalnych fantazji.
W czasie obiadu z Panną z dobrego domu zauważyłam Dobranych pod Dallas '63 .
Potem wróciłam do swojego biurka Za zakrętem.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam Extra virgin ponieważ Mam przyjaciela.
Przygotowując się do snu, wzięłam Ekspresowe dania i drinki na spotkanie i uczyłam się Kwestii równowagi, zanim powiedziałam dobranoc, do widzenia Profesorze .

9 komentarzy:

  1. Najlepszego na święta i cały Nowy Rok:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt! :)
    Ja dostałam kartkę od Prósa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie kartki od Wydawnictw są naprawdę świetne - bardzo miło z ich strony, że wysyłają życzenia. A jeśli nawet nie pocztą tradycyjną, to maile. Życzenia dostałam w tym roku od każdego wydawnictwa z którym czynnie współpracuję. Ciepło na serduchu mi się zrobiło ;)

    A zabawa widzę bardzo się przyjęła -na każdym blogu już chyba teraz gości.

    Radosnych, pogodnych Świąt, pełnych miłości i ciepła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Nyx: faktycznie to bardzo miło z ich strony :)

    Co do zabawy to się nie dziwię. Jest świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miło ze strony wydawnictwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super historyjka, a kartka to świetny gest ze strony wydawnictwa. :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie coś więcej niż "dopisuję do listy". Chciałabym poznać Twoje zdanie.
Zanim skomentujesz zapoznaj się proszę z ZASADAMI panującymi na blogu